Якщо Вам необхідно повернути або обміняти товар, ознайомтеся з умовами нижче.

Умови повернення та обміну:
Обмін та повернення товарів можливі у випадку виявлення браку або невідповідності замовлення.

  • Повернення здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
  • Товар повинен мати оригінальну упаковку та не бути у використанні.
  • Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з дня покупки, якщо він не використовувався і зберіг свої споживчі властивості.
  • Представити товар у повному комплекті, збереженому товарному вигляді, без слідів використання.
  • Надати документ, що підтверджує факт покупки та оплати товару (чек, касова накладна).
  • Витрати на доставку товару при поверненні несе покупець.


Товари, що не підлягають поверненню та обміну:

  • Продукти харчування належної якості
  • Засоби гігієни та побутова хімія
  • Товари, що були використані або мають пошкоджену упаковку


Як здійснити повернення або обмін:
При отриманні посилки в поштовому відділенні, обов’язково перевіряйте її у присутності працівника.

  • У разі виявлення пошкодження або розбіжностей необхідно скласти акт-претензію з перевізником ("Нова Пошта","Укр Пошта") та повідомити нас.
  • Зв’яжіться з нами за контактами, вказаними на сайті, та надайте фото товару та акту-претензії.
  • Після підтвердження повернення або обміну ми запропонуємо варіанти вирішення ситуації.


Повернення коштів:

  • Після перевірки товару та відповідності умовам повернення, магазин повертає кошти клієнту за допомогою того самого методу оплати, яким була здійснена покупка.
  • Термін повернення коштів за повернення товару з нашого інтернет-магазину - 14 днів з моменту отримання поверненого товару.


Вартість доставки товару при поверненні:

  • При поверненні товару вартість відправки оплачує клієнт.
  • Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару.
  • Якщо Ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості або товар, що не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.


Якщо у Вас є запитання, наші менеджери радо допоможуть!